.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقل قول حسینیان از رهبری درباره دو،دو

عصر دیروز حجت الاسلام حسینیان در جلسه ماهانه كانون بصیرت در شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش شیرازنا نوشت: روح الله حسینیان در بخشی از سخنان خود نمایندگان مجلس را سه طیف دانست و گفت: یك طیف ازنمایندگان اصولگرا و وابسته به آقایان هاشمی یا رضایی و...هستند و از روز اول به دولت احمدی نژاد به عنوان یك دولت رقیب نگاه می كردند. طیف دیگر اصولگرا های حامی دولت هستند و طیف سوم اصلاح طلبها هستند كه بعد از دوركاری احمدی نژاد كل مجلس یكپارچه موضعی مخالف احمدی نژاد داشت.
وی در مورد برخورد نمایندگان با رئیس جمهور در مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و دو دو كردن آنها نیز گفت: برخورد نمایندگان مجلس نادرست بود و كسی نیز انگیزه دفاع نداشت.
حجت الاسلام حسینیان افزود: بعد از برخورد مجلس هیئت رئیسه به همراه روسای كمیسیونها به خدمت رهبری رسید .من رهبری را هیچ وقت به این ناراحتی ندیده بودم ایشان فرمودند:مجلس رذالت نشان داد.
رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی در مورد آخرین وضعیت اصولگراها گفت: آیت الله مهدوی كنی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی در تلاش هستند كه وحدت نظری به وجود بیاید.البته هنوز به توافقی نرسیده اند. علتش هم این است یك مقدار اختلاف بین مصادیق اصولگرایی وجود دارد.
وی ادامه داد: سه اصل اساسی برای اصولگرایان در نظر گرفته شده، اصل اول ولایت پذیری اصل دوم مخالف جریان انحرافی و اصل سوم دادن امتحان خوب در جریان فتنه . به طور مثال فردی در جریان فتنه سكوت كرده حالا به عنوان نماینده یك جریان اصولگرایی معرفی شده كه با اعتراض دوستان همراه شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سئوالی در موردتفاوت اندیشه سیاسی انجمن حجتیه و جریان انحرافی تصریح كرد: مبدا فكری اینها یكی است. بعضی از تفكرات سروش در سخنان مشایی انسان احساس می كند.
وی افزود: نوع انحراف تفكر این جریان از انجمن حجتیه خطرناك تر است.
رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی در مورد تشكیل جبهه پایداری اسلامی نیز گفت: بعد از خانه نشینی اجمدی نژاد یك نا امیدی در بین جوانان حامی احمدی نژاد شكل گرفت و تصمیم بر این شد كه ما نباید اجازه دهیم دوستان به خصوص در شهرستانها جذب گروها و یا خود را سرگرم مسائل روزمره كنند و بی تفاوت شوند. از همین رو جبهه پایداری انقلاب اسلامی را نه به عنوان حزب یا گروه سیاسی بلكه در مرحله اول به عنوان یك جریان فرهنگی و تشكیلاتی تشكیل دادیم.
حسینیان همچنین خبر از گردهمایی فعالین ستادهای احمدی نژاد داد و افزود: پنج شنبه هفته آینده در تهران این گردهمایی با سخنرانی آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح برگزار خواهد شد.
نماینده مردم تهران نعمت ولایت را از الطاف الهی دانست و ادامه داد: وقتی می بینیم بیش از ۳۰ سال است این كشور روی پای خود ایستاده به بركت ولایت است از طرفی در ۸ سال اصلاحات كه انواع شبهه ها و توهین ها به ارزشها وارد شد چه كسی كشور را مدیریت كرد.اصل اولیه ما مسئله ولایت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.